Česta pitanja i odgovori
Ukoliko je roba dostupna na skladištu, a nije definirano drugačije, rok isporuke je do 14 radnih dana (područje RH osim otoka).
Za područije cijele Makarske rivijere dostava je besplatna - vlastita dostava poduzeća Kingtrade d.o.o.*
Cijena dostave ovisi o kategoriji artikla, masi i obujmu pošiljke; a definira se u procesu kreiranja narudžbe. Završna cijena dostave se definira i naplaćuje po računu.
Cijena dostave za otoke se definira nakon završetka narudžbe te je različita od cijene dostave za ostatak Hrvatske.
Dostavu vršimo na području cijele Republike Hrvatske (napomena: ne vršimo dostavu na sve otoke!)
Otoci na koje se vrši dostava su: Krk, Cres, Lošinj, Rab, Murter, Korčula, Pelješac, Vir, Pag, Hvar, Brač, Vis, Pašman, Ugljan.
Dostava na području Republike Hrvatske odvija se do stambenog objekta (ulaska u zgradu ili kuću, dostavna služba ne unosi robu niti ju nosi na kat).
Pod ”Korisnik” > ”Pregled narudžbi” možete pratiti status svoje narudžbe.
Unutar svake narudžbe vidite sve podatke koje ste naveli. To su adresa za slanje računa, adresa za dostavu, način dostave, način plaćanja, identifikacija artikala, broj naručenih artikala i cijena. Također, na e-mail kojeg ste naveli za komunikaciju stići će vam obavijest o statusu vaše narudžbe.
Pod ”Korisnik” > ”Pregled narudžbi” > ”Status” možete otkazati svoju narudžbu. Ukoliko je Vaša narudžba obrađena i predana na dostavu, narudžbu više nije moguće otkazati.
Ako ste registrirani korisnik i zaboravili ste svoju lozinku kliknite na ikonu za na ”Prijavu”. Ispod polja za unos e-mail adrese i lozinke nalazi se link ”Zaboravio/la si lozinku?”. Na sljedećam koraku unesite vašu e-mail adresu s kojom ste se registrirali te odaberite gumb ”POTVRDI”. Na vaš mail poslat stići će zahtjev za poništavanje lozinke i kreiranje nove.
Korisnik može jednostrano raskinuti Ugovor u roku od 14 (četrnaest) dana bez navođenja razloga.
Obrazac za jednostrani raskid Ugovora koji se nalazi na linku: Standardni informacijski obrazac korisnik može elektronički ispuniti i poslati u kojem će mu slučaju Kingtrade u roku od 1 radni dan dostaviti potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu Ugovora elektroničkom poštom.
Da bi korisnik mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti Kingtrade o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom
• poštom (na Kingtrade d.o.o., Dubrovačka 29, 21300 Makarska, Hrvatska),
• elektroničkom poštom na web-trgovina@kingtrade.hr,
u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte, a može koristiti i navedeni pisani obrazac za jednostrani raskid Ugovora.
Detalje o povratu robe pročitajte ovdje.
Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja/nedostataka, preporučujemo da kupac odbije primitak iste jer postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen. Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti Kingtrade-u, uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak. Prodavatelj nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni dostavljača.
Reklamacije vezane za nedostatke proizvoda te svi ostali prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi putem elektroničke ili obične pošte te usmeno putem telefona:
• na broj telefona: +385 21 679 400
• na e-mail adresu: web-trgovina@kingtrade.hr
• na adresu: Kingtrade d.o.o., Dubrovačka 29, 21300 Makarska, Hrvatska.
Opravdanost reklamacije i dijagnostiku kvara provodi ovlašteni servis naveden u jamstvenom listu. U slučaju da ovlašteni servis donese zaključak da kvar/nedostatak ne ulazi pod jamstvo (fizičko oštećenje, nepropisna upotreba, strujni udar...), kupac se može odlučiti na plaćanje popravka ili na primanje proizvoda u istom stanju natrag.
Proizvodi za koje dajemo jamstvo u skladu sa zakonom i jamstvom određenim od strane proizvođača imaju jamstveni list. Pravo na korištenja jamstva ostvaruje se uz predočenje računa i jamstvenog lista. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun. Datum izdavanja računa je datum početka aktiviranja jamstva. Uz opis proizvoda nalazi se podatak na koji period je osigurano jamstvo za određeni proizvod. U slučaju izdavanja jamstvenog lista kojim proizvođač jamči ispravnost proizvoda u tijeku određenog vremena, kupac može, ako proizvod nije ispravan zahtijevati da se taj proizvod u razumnom roku popravi ili da mu se umjesto popravka preda drugi takav ispravan proizvod.
Neispravnost proizvoda nastala kao posljedica nepravilnog korištenja i/ili nepostupanja u skladu s uputama nije osigurana jamstvom.